La guerra bruta contra Spanair
S'entén, per tant, que hi hagi una aliança d'advocats, entre els quals un despatx de Sant Cugat, per demandar el govern de Catalunya per "possible responsabilitat patrimonial" en representació dels 2.500 afectats pel tancament d'Spanair. Ja sabem que és més fàcil culpabilitzar la Generalitat que no pas desemmascarar els autèntics culpables de la caiguda de la companyia aèria i enfrontar-se amb el govern espanyol, amb Iberia i amb Aena, enemics sistemàtics de Catalunya, disposats a boicotejar la desapareguda companyia catalana i a impedir que l'aeroport de Barcelona sigui un ‘hub' internacional. És a dir, que no sigui res més que un mer esglaó de l'aeroport de Madrid. I si a això hi afegim els voltors que frisaven per dinamitar el projecte -només cal veure quines companyies s'estan quedant ara mateix amb la seva quota de mercat- la fallida d'Spanair resulta molt més diàfana i entenedora.
Cugat.cat , 30/3/2012