Viena i la clau de l'èxit
Però la raó d'aquest article no és fer una glosa d'uns valors que haurien de ser obvis en el món del comerç, sinó destacar la sensibilitat de Viena com a element indestriable del seu èxit. Em refereixo a la costosa restauració del quasi centenari edifici de Can Maristany -que tothom admira abans d'entrar-hi-, a la música clàssica que sona de fons a l'interior de l'establiment i al fet que totes les persones que atenen el públic, siguin d'on siguin, parlen el català. És així, amb això últim, com Viena, a més de demostrar el seu respecte per la llengua catalana, contribueix a fer-la tan necessària per treballar a Catalunya com pugui ser-ho l'espanyol per treballar a Espanya o el francès per treballar a França. En aquest sentit, s'agraeix que Viena no cometi el gravíssim error de concedir franquícies. Perdria per sempre el control de marca i deixaria de ser tot allò que ara és: una empresa modèlica i compromesa amb el país.
Diari de Sant Cugat , 29/6/2007